Mysdag m Elin!<3

Hej!

I torsdags umgicks jag med min älskad vän Elin.. det känns så konstigt! Vi ses typ jämt nu, pratar i telefon hur mkt som helst och snart kommer jag inte träffa henne! Hon åker till Kos nästa vecka, är borta en vecka, kommer hem på min födelsedag! Vi firar min födelsedag och midsommar! och sen flyttar hon till Turkiet och är borta i 3 månader.. den 12 juli flyttar jag till NY och är borta i minst 1 år!

Men du har lovat att komma och hälsa på min vän?! <3

Vi hade iaf en väldigt mysig dag tillsammans..

Jag var först ute och red Furda.. hon var sjukt duktig och jag kände att vi verkligen lyckades och jag förstod vad Malin menat på tisdagens lektion. Efter Furda åkte jag och tränade på pappas jobb! SKÖNT!

Träffade iaf Elin i stan, vi gick ner mot Kungsan och sen mot Skeppsbron. Vi hade lite att prata om (när har vi inte det?!) så vi satte oss vid vattnet och pratade. Sen bestämde vi oss för att gå och fika. Det var så himla fint väder och tillslut satte vi oss på Waynes på Kungsgatan. Medan vi sitter där och tittar på alla flak som åker förbi. Vi vet att Anna skulle åka flak idag (med Jennifer) och när vi sitter där och tittar vem ser vi om inte ANNA?!! Hahaha.. så himla otroligt! <3

Mys på kvällen med Elin och grillning vid trollan.. hahah vi och alla 15-åringar som precis hade slutat skolan. Det var väldigt mysigt iaf! <3

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0