- 1 agusti - dagen med Gabriella

ååh fan det är bara 20 dagar tills jag börjar skolan.. :/ hm men det kanske kan bli roligt eftersom man kommer lära känna nya människor, ny klass och ny skola..

var och solade med mammi idag vid Hellas underbart skönt ! Fanva nice det var ! Sen blev det en sväng till Sickla, handla lite och checka de nya kläderna som kommer in. under tiden jag var i Sickla ringde Gabriella och sa att jag kunde komma över när jag kom hem.. vi handlade också bröllopspresent till Thomas och Christina.. :) väldigt fint ! när jag kom hem var jag tvungen att gå ut med hunden och sen tog jag hem henne till oss så att hon skulle ha sällskap medans jag lagade mat.. sen ringde Gabriella och sa att vi skulle till Konsum och handla så jag mötte henne på halva vägen.. vi knatade till Konsum med hennes hund Benji (bild kommer längre ner) sen gick vi hem och hon käkade lite.. sen började vi kolla på "High school musical" och bestämde att när den var slut skulle vi bada i hennes jacuzzi jiiipppii... (bilder längre ner) haha (a) så när den var slut sådär vid halv 11 så gick vi ut och badade.. vi satt i jacuzzin i över en timme tills hennes mamma och Björn kom hem.. då snackade vi lite med dem och sen började vi kolla på "Wallander- den svaga punkten" tills jag var tvungen att börja dra mig hemåt.. så nu e jag hemma och typ astrött...

   

CIAOO <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0