- 7, 8 & 9 agusti -

Shit vad längesen det var jag skrev.. haha men jag har typ inte varit hemma på ett tag.

7/8.. haha en heldag med Lovisa i sandhamn.. vi möttes typ vid nio och tog bussen mot Henkan. Sen fick vi vänta där till bussen mot Stavsnäs skulle gå.. OMG såå mkt folk det var på den bussen, vi fick typ stå hela vägen dit.. (ca35 min) hahaa sen kom vi fram och tog båten över till Sandhamn.. haha finaste pojkarna på båten! Sen när vi kom fram så gick vi till stranden (trouville) såå himla nice där asså.. sen solade vi hela dagen och tittade haha på de där snygga killarna. (bilder kommer längre ner) Vi 4 drog vi oss mot hamnen och köpte en glass.. och satte oss vid hamnen och tittade på typ folk el nått.. haha sen kom båten som skulle gå till Stavsnäs, vi satte oss så att vi kunde titta på de fina pojkarna.. när vi kom fram tog vi samma buss som dem hahaha..  jag lovar finastee killarna såg vi den dagen!!!! vi klev av vid Henkan där Thomas kom och hämtade oss och åkte hem till Österskär.. när vi kom dit så käkade vi lite och gick o badade med Filip och Daniel.. när vi kom tillbaka så typ badade vi i deras badkar.. hahahhahaa Danne kom in o typ ba:"Hmm? e Filip där eller? " hahaha faan va vi garvade.. sen kollade vi på "Crash" med Fredrik (snyggast i hela Österskär, men han har flickvän!! =/) och Danne.. sen typ somnade vi helt utmattade..

8/8  vi vaknar typ vid 10 och går upp o käkar frukost.. sen börjar vi kolla i alla tapetböcker eftersom Lovisa var tvungen att välja nån tapet till sitt rum.. sen gör vi oss i ordning för att åka och träna hos pappa.. haha och jag och Lovisa råkar gå in på Fredriks rum där han typ halv sover i bara kallingar hahhahah (underbar syn, FÖRLÅT bästavänn) haha och precis när vi ska gå så börjar det ösregna så vi är tvungna att springa till bussen.. sen tar det 2 timmar att gå genom hela Sthlm för att komma till pappa jobb.. sen tränar vi ashårt.. haha skit vikken träningsvärk vi har idag.. när vi kom hem käkade vi lite och gick till Statoil och hyrde "linas kvällsbok" hahhahah den är bara för skön ! hahahahaahaha.. bästa filmen på länge !! =) sen kollade vi lite på "Sunes jul" haha roligast. 

idag har jag bara varit hemma o typ städat vi ska få gäster (Familjen Andersson) som vi typ inte har träffat på hur länge som helst!! Så nu måste jag göra mig i ordning.. 

     

BYE BYE <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0