23 agusti

vaknar runt 8 av att väckarlockan ringer.. SOOVMORGON jiipii.. haha käkar frukost, fixar mig osv.. drar ner till bussen som sedan är helt FULL med typ alla som ska till Nacka.. många som inte ens kom med.. :S kommer till skolan.. kommer inte ihåg vilken sal vi hade men som tur är ringer Sarah och vi möts och träffar några från klassen som hittar iaf.. hahha tur.. sen har vi typ NK i 30 min sen ska vi ta nått kort.. haha.. sen har vi typ rast i 2 timmar så jag o Sarah drar till Forum o sen käkar vi på Donken.. när vi är på väg tillbaka möter vi några av killarna från klassen o har sällskap med dem tillbaka.. hahaha.. roligaste! =) sen får vi våra skååp.. jippii.. överskåp!!! =) <3.. skolan slut vid typ 1. Åker hem väntar på att Lovisa ska sluta.. men hon slutar så sent att vi inte hinner träffas.. så jag följer med Frida o Joel in till stan för att träffa mammi.. går typ genom HELA stan för att hitta ett par skor till Frida (hittade INGA) men jag hittade mycket som jag ville ha.. jaja. Tidig skola imorgon så jag ska väll kolla lite på film o käka...

Kysssas till er <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0