Bröllop den 25 augusti!!

shit vad jag hade längtat.. ÄNTLIGEN mitt första bröllop!

Dagens utfit:
Turkos (sommarklänning) från MQ
Guld halsband med ett hjärta UR&PENN
Guldskor från någon spec butik =P


image166

jag vaknade vid 9 och gick ner o käkade lite.. började sen fixa mig.. duschade, sminkade mig, fixade benen osv.. vid halv 2 skulle vi hämta Jimmy hemma hos sig.. och han var så snygg... =) svart skjorta och sina kostym byxor! sen åkte vi med mamma, pappa och Frida till kyrkan! Vi kom dit tidigt så vi fick vänta ett tag men det gjorde inget (förutom att det blåste hur mycket som helst).. sen kom Lovisa o hennes familj (Fredrik, några från göteborg, daniel osv haha) sen gick vi in i krykan (frida och jimmy fett pinsamma, faan garvar hela tiden hahah) sen brörjar allt.. guud såå underbart fint allt var (ååh Christina som sa jaa alldelse för tidigt typiskt henne hahha).. sen var vi där utanför och kastade ris och kramade brudparet. Vi åkte sen till "efterfesten" som skulle vara i Åkersberga C.. när vi kom dit minglade vi lite (ganska stelt menmen..) sen så gick vi till bords.. alla ungdomar satt vid ett bord, jag brevid Daniel och Lovisa.. sen satt Fredrik, Lovisa (från göteborg) och Viktor mittemot mig.. sen käkade vi och snackade.. måååånga roliga tal och sånger. Bröllopstårtan var sjukt fin asså.. och sjukt god hahha.. sen var det bröllopsvals så gulligt. Sen var det typ "party" eller nått.. där man fick dansa lite "som vanligt" hahaha men de vuxna var inte lite påverkade hahahha.. deras danser asså eller hur Lovisa?! hahha.. självklart dansade vi också!! jag lärde ju också känna lite människor, Lovisa och Julia från Göteborg två underbart sööta tjejer! haha sjukt kul vid hade =)<3 vid sådär 12 så åkte mamma, pappa o Frida hem men jag skulle ju sova i Österskär så jag o Jimmy hämtade våra saker i bilen och gick tillbaka dit upp.. sen dansade vi ännu mer hahhaha.. vid 2 så skulle daniel skjutsa oss hem.. jag kom inte med första bilen så jag o Julia fick hjälpa till att plocka undan.. med de andra.. sen satt jag, Julia (en tjej från göteborg) Fredrik, Kajsa (Fredriks tjej) och Jimmy (fredriks kompis) och snackade medans Daniel skjutsade några till Täby (vilket tar typ 40 min) så vi kom hem vid ca halv 4 sen var jag aspigg. jag, Lovsa och Jimmy delade rum haha när vi hade sagt godnatt där vid typ lite över 4 så viskar jag: "Jimmy?? Sover du? " hahaha han ba:"Neej.. haha" så vi börjar typ snacka och efter ett tag så fattar Lovisa (som sover med öronproppar) att vi pratar så sen ligger vi o snackar till halv 6.. vid halv 11 sen börjar alla GÖTEBORGARE som också sov i huset att spela musik.. OMG haha faan va vi dampa (men det var typ 19 pers i huset så vissa vaknar tidigt andra inte) hahha.. sen käkar vi frukost och jimmy och jag springer för att hinna med bussen vid kvart över 12.. är hemma vid 2 och nu sitter jag hära.. håller faan på att somna!! Ska väll titta lite på tv och käka.. sen kommer jag fan somna assåå.. =)



BYEBYE <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0