första skoldagen.

jaa.. nu börjar den första skoldagen lida mot sitt slut..

Men OMG var jag o Lovisa var nervösa i morse.. haha "det känns som att sitta i frittfall innan det släpps" Lovisas uttryck.. hahha men vi tog iaf bussen vid 10 och träffade en massa människor på bussen.. när vi kom dit var det upprop i aulan och alla elever fick gå till sina klassrum.. min klass: SI 1.. sen lekte vi typ lite för att lräa känna varandra.. vi fick också hur mycket information som helst (fan kommer inte ens ihåg hälften) sen typ skulle vi käka.. och jag lärde känna två söta tjejer Ebba och Frida som jag käkade med.. sen var vi typ tillsammans på rasten.. ååh träffade FILIPPA då.. (shiit var längesen det var vi sågs.=/ ) sen gick vi tillbaka till klassrummet där vi gick ännu mer info och sen typ en rundvandring på skolan.. sen var dagen slut.. då var det bara att skynda sig hem (hade sällskpa med Gorgon o Jimmy) bussen till träningen skulle gå 5 och jag kom hem kvart över 4 såå det blev jäättestressigt menmen.. mötte carro i tyresö c och vi tog bussen mot träningen.. när vi kom dit hälsade vi typ på alla Åhhhh min Eliiiin som jag inte har träffat på hela sommaren.. sen värmde vi upp med carro underbart fina väg där.. hahaha sen chillade vi lite o gick ner till planen.. träffade IDA också haha vi har inte träffats sen FLATEN remember hahhah.. bästa minnena vi har.. haha <33 sen typ tränade vi o snackade lite.. juste det spelar en sjukt snygg kille i P-90
sebastinan.. OMG.. snygging där!!!! sen åkte jag hem o nu ska jag väll snart sova är hur trött som helst...

ADIOOOSS <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0