Fredag 24 augusti

äntligen fredag!!! Sista skoldagen inför helgen, men också den riktigt första skoldagen =/ mycket lektioner menmen..
efter skolan drog jag, Lovisa, Emmy o Elise till krysset för att de skulle käka.. shiiit vad längesen det var tjejerna var tillsammans, sjukt kul giiirls!! =) <3 sen gick jag, Elise o Lovisa hem till mig (emmy skulle till gotland) och typ chillade.. jag käkade lite mat eftersom jag skulle träna vid 6.. pappa kom vid halv 6 o vi körde till träningen, när jag kom dit hade alla dragit ut o sprungit (fett taskigt) menmen.. hittade någon väg där. Sen tränade vi en halv timme inne och sen skulle vi tydligen ut igen eftersom inte 93:orna fick plats tillsammans med oss.. vi skulle överrakska Jennifer som fyllde år.. så carro o några hade gjort en tårta och sen skulle vi spruta grädde på henne !
sen käkade vi lite tårta och p-91 tränare skällade ut oss bara för att vi råkade vara lite högljudda hahahhahah OMG ! =P sen åkte jag hem o träffade Elise.. vi typ chillade, var lite på ip kollade på film osv.. men jag var så jäkla trött så jag somnade typ hela tiden.. jag var ju tvungnen att vara pigg dagen efter när det skulle vara BRÖLLOP!!!! (och vilken tur att jag somnade hyffsat tidigt hahhaha)



ADIOOOSS <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0