Josse 17 år.

Nu är du äntligen 17. =)

Onsdagen var också väldigt kort så vi slutade vid 12.30.. jag skulle möta Jenny i stan vid 15.. så jag visste inte rkt om jag skulle åka hem eller inte.. men då frågar Sarah om jag vill följa med henne hem och käka! Så vi går från skolan ser precis när bussen går att det var vår buss.. =/ haha så vi får sitta och vänta värsta länge.. ååh. Men sen åker vi iaf hem till henne.. i Boo. Vi käkar toast och sen måste jag åka in till stan för att möta Jenny.. träffar henne i Gallerian där vi börjar gå runt och kolla på "Pyjmasar" till Josse.. vi går typ runt överallt men sen hittar vi en jättefin på H&M som vi tar.. + att vi hittar ett par jättefina strumpbyxor (nät) hahahaha.. vid ca 16 åker jag till Slussen för att dra mig hemåt, där träffar jag mamma igen så vi har sällskap hem. Käkar lite när jag kommer hem och chillar med Lovisa. Sen drar vi till träningen. När vi kommer fram så kommer typ Jenny och Soffan springade och säger att jag ska skynda mig.. hahahahah sen går vi in i omkläningsrummet och ger Josse hennes present.. när hon går för att byta om så tar vi alla hennes kläder och springer iväg. hahahaaa sen kommer vi tillbaka och har med oss grädde och mumsmums som vi kletar in henne i (bilder längre ner) hahahahhaa.. roligast eftersom alla killarna verkligen TITTAR hahahaa.. sen tränar vi med Perre.. bra träning tjejer!!! Underbart kul. Älska laget <3333



Kääärlek till laget <333

BYEBYE SWEATNOSES <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0