sista dagen på sommarlovet!

ja.. nu e det bara några få timmar kvar tills skolan börjar.. sista dagen av sommarlovet lider mot sitt slut.

idag har varit en chill dag.. lovisa ringer mig vid 11 men jag pallar inte svara. sen ringer jag henne och hon säger att jag kan följa med till hennes farbror som fyller år idag.. Grattis Anders!! =) såå vid typ 4 kom de o hämtade mig och vi åkte till Tyresö (tyresö strand) och när vi kom dit så kom deras hund Oscar glatt springade mot oss.. söötnos. sen käkade vi och hade trevligt! vi kom hem vid 8 och nu ligger vi i min säng och kollar på
"Beck- skarpt läge"!! underbart bra, vi skulle se den som går på 4:an men 4:an funkar INTE.. fett irriterand asså.. =/ menmen sen ska vi väll sova antar jag! Imorgon väntar gymnasiet OMG!! hahaha fett nervös..

 

ADIOSSS <3333

Kommentarer
Postat av: soffan

lycka till men det går säkert bra;) har 4 dagar kvar ska bara njuta:P

2007-08-19 @ 21:57:44
Postat av: caoline

GUNVALD ÄR SÅ JÄVLA SKÖÖN I SKARPTLÄGE ASÅÅ, haha nej hans rock går sönder osv ! haha, me love! älskar dig gumman

2007-08-19 @ 22:36:22
URL: http://caoline.blogg.se
Postat av: jennie

haha jaaag vet.. "först gick rocken sönder, sen höll han på att ramla ner.. det var det som hände" hahaha meee loooves GUNVALD FORVEVER <333 jag älskar dig också bejb

2007-08-20 @ 19:57:11
Postat av: caoline

han är så jäääävla skön (a) <3

2007-08-21 @ 17:31:07
URL: http://caoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0