skoldag nr 2

nu har den andra skoldagen på Nacka gått.. hade lite sovmorgon imorse men bara till halv 9.. så jag tog bussen vid 8 mot nacka.. snackade lite med Emmy o Elise på bussen. När jag kom till skolan så skulle vi typ vara i biblioteket och fixa med lånekort o sånt.. sen fick vi en MASSA information från mentorerna om typ allt... höll fan på att somna. sen var det typ lunch och jag satt med typ de flesta tjejerna från klassen även lite killar som de kände.. haha. sen ja fortsatte väll informationen och vid 2 fick vi sluta.. då drgo jag o Lovisa till Forum o kollade lite.. sen mötte jag mamma vid slussen och vi åkte till Sickla för att fixa lite med olika kläder osv.. och jag fick köra hem *STOLT.. haha har faktiskt inte krockat en ända gång ! =P när vi kom käkade vi lite sen gick vi till ett par kompisar och tittade på deras hundvalp (underbart söööt, lilla tiara) nu ska jag väll kolla lite på TV sen sooovaa.. e sjukt trött idag med ! imorgon blir det Djurgården med nya klassen.. sen väldigt SEN träning menmen.. =)

 
så ser mamma ut (ungefär) underbart fin hund !

ADIOOS <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0