The night with Gabriella Nilsson

Jag var som sagt med Tim&Niki idag, vi fikade, gosade med deras hundar (underbart söööta Busan & Hobbe) sen gick vi och badade.. haha Tims hm "bästa" väg genom skogen hahahaha.. sedan körde jag hem. Messade Gabriella som sa att hon kunde göra nått.. käkade lite och drog till henne.. när jag kom dit satt vi först och snackade sen typ käkade vi med Carina och Björn (hennes mamma och låtsaspappa) och åt Björn "inte alls brända" korvar.. hahahahha. och sen hade vi lite vattenkrig med Björn.. men det var fusk eftersom Björn hade vattenslangen hahah. Så nu e vi hemma hos mig och chillar fixar "facebook" och lite sånt.. ska väll kolla på "10 orsaker att hata dig" och sen kanske "Top Gun"..

ADIOS AMIGOS <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0