The voice i kungsan

image154

 

jaa nu e det bara 1 dag kvar tills skolan börjar och jag bestämde mig för att dra in till stan för att handla lite nu kläder.. =)

så jag vaknar vid 10 käkar lite, fixar mig och sen åker hela familjen i till stan för att titta på kläder mm.. vi åker först till kungsholmen där jag köper ett par skor och kollar lite på väskor och sånt.. vi fikar lite i västermalmsgallerian och sen drar vi oss in mot city.. där jag hittar mycet fint som jag ville ha.. men det blev tillslut:
1 adidas tröja grå o blå, 1 grå stickad typ klänning/tunika, skor, 1brun tunika och sen 1 grå kofta. sen skulle vi möta Amanda och Lovisa vid åhlens.. när de hade kommit (även sara och olivia) så skiljdes vi åt och Lovisa och jag gick först till Donken men där var det såååå jälva mkt folk så vi pallade inte så det fick bli Max istället.. hur mkt folk som helst där med men vi fick iaf ett bord o käkade.. sen gick vi mot kungsan och träffade Jimmy.. efter typ 1 timme så ringde Sebbe och han o Josse kom till oss.. så vi stod med dem hela tiden.. =) såå gulliiga.. jag lovar ! sen ser jag min söta Caoline också.. så jag tränger mig fram o hälsar på henne! saknat dig sötnosen! Själva "konsterten" var inte lika bra osm förra året! BESVIKEN!!!! sen vid ca 9 så skulle Jimmy käka på Donken men så var den vid Gallerian stängd så vi var tvungna att gå till Sergel.. sen när vi är på väg dit så säger Lovisa att hon måste hem till sin pappa så vi skiljs åt vit T-centralen.. sen går vi 4 (jag, Jimmy, Josse och Sebbe) till donken o de käkar lite.. faan jävla gubbe som sa att vi inte fick komma in för att vi inte hade köpt nått.. =@ fett konstigt.. men men sen drar vi oss mot Slussen och vid Ältabussen står typ en massa människor som ska på fest till IP.. haha så vi drar också dit.. hahaha josse o jag gikc upp i skogen o pissade hahahha shiiit assåå.. men det var typ inte så mkt roligt folk så vi drog vid 23.30 eller nått.. så skulle Jimmy följa mig hem (för att jag inte vågade gå själv) men det gjorde han inte .. fett dålig stil JIMMY!!! men men nu e jag iaf hemma.. lägger ut lite bilder när jag får av Lovisa.. hahaa

ADIOSSS <33

Kommentarer
Postat av: Caroline A

vad snackar du om, massa kuliga kottar där jue ;) måste missat dig precis

2007-08-19 @ 22:40:54
URL: http://solidarity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0