tisdag den 28

dagen med Sarah.. =) <3<3

skoldagen var väldigt kort så jag o Sarah drog in till stan vid 1.. käkade lite i skolan och sen drog vi in till stan.  vi gick av vid T-centralen, och gick in på "Din sko".. vi hittade hahaha "underbart" fina skor hahah (bilder kommer). Sen gick vi runt lite i Gallerian och kollade lite. Sen gick vi till ett cafe och satte oss där.. vi satt där fan i 2 timmar och snackade om allt mellan himmel och jord men vårt bästa samtalsämne var "Tredje världen" hahahaha.. vilket jälva disskussion hahaha. Sen gick vi runt lite till och sen var jag tvungnen att dra hem eftersom Lovisa bor hos mig den här veckan. Åker till Slussen och träffar mamma.. sen kommer jag hem o chillar typ ett tag.. vid ca 8 är jag tvungnen att gå in och vara barnvakt hos mina grannar.. så Lovisa och jag tittar på OC medans han sover.. vid halv 12 kommer jag hem och då somnar vi typ direkt! hahha underbart kul idag! <333



guldkyssar till er <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0