Träningsläger i Ystad

Knappt hinner jag komma hem innan jag ska iväg igen..

Puuh en kort natt (vänt på dygnet så jag somnar inte förrän vid 3-4) vaknar vid 06.30 av att pappa kommer in och väcker mig.. käkar lite och packar det sista! sen går vi ner mot bussen haha men när vi kommer ner kommer vi på att vi har glömt vår mat så pappa får springa hem igen och hämta den.. stackars dig pappa ! haha (a) åker till centralen och möter alla vid spottkoppen! Träffar bästa vän där, vi dra och köper några tidningar o lite sånt.. efter ca 7 timmars tåg så är vi äntligen framme i Ystad där farmor, farfar och min farbror möter oss vid stationen.. vi alla tjejer (Älta IF F-93/94 och Lovisa och jag) går genom stan till skolan där vi ska bo.. jag lovar faan va alla kollade! hahahaha när vi kom dit så tränade vi ett lätt pass och sedan åkte vi till havet o det flesta badade.. sen käkade vi hos min faster o farbror.. vid ca 9 drog jag och Lovisa ner på stan och sååg VÄRLDENS finaste kille på cykel.. haha vid 10 var vi tvungna att vara på skolan igen.. faan va alla vara trötta då! Somna typ direkt.
vaknar kvart i 8 och går ner till HK-salen för att äta frukost..sen joggar hela gänget mot ÖP (österporthallen) där vi ska träna med en av Sveriges bästa tränare Basti Rasmussen.. en otroligt rolig träning med honom i ca 2 timmar.. puh när vi kom tillbaka till skolan käkade vi.. Lovisa o jag gjorde oss i ordning för att dra ner på stan.. kollade lite i affärer och sen drog vi till farmor o farfar och hjälpte de med lite saker och fikade lite.. sen gick vi till skolan där tjejerna precis hade kommit tillbaka..
sen drog vi alla o badade o käkade på nån restaurang + en liten sväng på stan.. trötta somnar vi tillslut..
klockan ringer som vanligt kvart i 8.. träning i 2 timmar med pappa + att vi blir fotade av Ystad allehanda..
www.ystadallehandla.se klicka sedan på "Sport" och där finns en artikel om pappa "FIRAD HANDBOLLSSTJÄRNA / YSTAD" där finns lite haha (a).. lunch sen träning igen.. ganska chill träning eftersom tjejerna ska spela match på kvällen.. till skolan igen o till en pizzeria för att hämta mat.. käkar o chillar lite innan match mot IK Pandora.. tjejerna vinner lätt med 20-10 och sen drar vi oss hem till farmor o farfar för att käka lite kvällmacka.. alla somnar utan vidare.. hahaha
sista träningsdagen pallar Lovisa o jag inte gå upp kl 8 så vi somnar om och går upp vid 10 käkar lite och chillar.. tjejerna kommer tillbaka vid lunch och vid 2 igen är det sista träningspasset i Ystad.. faaan va roligt det var.. spel 4 mot 4 hahaha mitt lag (jag, Sofia, Emma AE och Olivia) det laget som spelade utan tröjor hahhahaha roligaste träningen jag lovar... eller hur mitt lag?! haha (A) men det var ju faktiskt killar där.. hahaha sen chillar vi lite o käkar middag och på kvällen spelar Ystad IFK match mot nått tyskt lag vann med typ 32-30 eller nått.. kvällen tillbringar (jag,Lovisa,Frida, Linda, Sara, Olivia, Emma I och Cajsa) på Max.. hahhaa Pandora kommer in vi ba: " Hmm.. vilka vann igår?!!" hahaahha.. bäästa.. men vi råkade komma in lite försent! Pappa inte glad.. men men. På kvällen "The grudge" shit va alla var rädda.. OMG hahahha
trötta morgonen efter  haha käkar packar det sista inför hemresan.. 7-8 timmar hem på tåg.. faan vilken rolig vecka tjejer!!!! Tack för allt.. <3333




imorgon e det the voice i kungsan ! =)

ADIOS <3333

Kommentarer
Postat av: Julia

hey jag har också en Winter Games tröja! Och jag lirar handboll också .. :)

2007-08-18 @ 00:47:41
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Anonym

Mysiga strandbilder!

2007-08-18 @ 00:48:47
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0