tillbax i Katrineholm! <3

nu sitter jag hära framför datan, har precis duschat! Skönt, kom hem från Katrineholm för ca 3 timmar sen.. roligaste helgen med dig Ida Schmidt!!! berättar lite kort om vad vi gjorde ahahhaha annars tar det fan hela dagen/kvällen..

fredags kom de o hämtade mig vid typ 3, jippiii fick gå tidigare från skolan! muhahaha, lite stressig menmen..  kom fram vid typ halv 7 tror jag det var, käkade när vi kom fram!! sen kollade vi på Linus o deras match mot Småland.. de spelade dåligt, men vann iaf.. vi åkte till deras hus, jäättegulligt!! :) kollade på "Leagally Blonde" och sen snackade vi ett tag.. idas kommentar när vi släcker " FAAAN jag ser ingenting, det är mörkt som en ....." hahahahah. Hade värsta hostattacken på natten menmen..

hahaha vaknar o gör oss iordning, kollar lite på tjejerna sen på killarna som vinner över Södermanland, käkar, sen nästa match mot Göteborg torsk med ett par bollar... :/ chillar, tiden går ganska segt så vi börjar kolla på "superhjältarna".. haha sen är iaf sista matchen som de också torskar mot Skåne.. hahha älska skåne menmen.. sen åker vi till stugan o kollar på "pirates of the Carribean" haha :D älska Idas kommentar tidigare under dagen
"mamma? e det där uffe?  Marita: vem? ida: UFFE NYSTRÖM!!!!!!!!!!!!!! haha, Marita viskar: han sitter brevid mig-> " hahahahhaha shiiittt va jag garva!!!

idag, kollade på deras första match mot Småland igen, vann med ganska mycket idag! :) sen skulle de iaf spela semi mot Göteborg igen!! de spelade jääättebra i början, men sen fick de typ 12 utvisningsminuter, :S så de torska, men grymt kul att ha sett!! massa nya ideer om hur man kan göra på planen!!! :D

// Jennie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0