-29 & 30 juli ! -

vaknar väldigt sent vid 12 på söndagen.. av att Lovisa ringer och säger att vi ska åka in till stan ! såå visst.. jag går upp och vi bestämmer oss för att åka vid 1. Lovisa är tvungen att köpa födelsedags present till Jimmy som fyllde år för mer än en månad sen.. hahaha.. vi går runt i typ alla killaffärer och tillslut hittar vi en långärmad men ganska tunn svart Emilio tröja.. och en enkel t-shirt.. hur fiina som helst ! Sen är vi så hungriga att vi åker hem till Österskär.. när vi kommer hem snackar vi lite med Alex (Lovisas bror, hur SNYGG som helst) och käkar.. sen kommer Lovisa på att hon ska göra en sak till, till Jimmy (ett collage "Par genom tiden") så vi börjar leta på bilder på par genom tiden till collaget.. sen bestämmer vi oss för att jag det hemma hos mig eftersom jag har stora papper ! hahaha.. sen kommer Thomas och Christina hem och vi käkar middag.. när vi käkat upp vår tacos så går vi och tittar på huset.. det kommer att bli sååå himla fint när det är klart (bilder längre ner).. när vi ska gå därifrån så börjar det ÖSREGNA och Lovisa som tjatat om att bada i regnet hela sommaren får äntligen bada.. haha fast det var faktiskt varmt i vattnet.. ascoolt med regnbåge och allt ! haha men folk som vi mötte trodde nog inte vi var kloka.. hahhaa när vi kom in kollade vi på "Beck- Ensligen" med familjen och sedan låg vi o snacka ett tag sen somnade vi...

jag vaknar på morgonen av att mitt alarm går.. "Faan sommarlovsmorgon" hahaha jag rusar upp och sätter på tv:n hahaha
"Blue Water high" (bilder längre ner) eller hur Lovisa !? haha du blev helt inne i det ! sen gör vi oss i ordning och åker hem till mig. där vi fixar Jimmys collage.. sen går Lovisa till Jimmy och jag chillar lite hemma.. tar en springtur och sen käkar vi.. nu ska jag väll sova snart eller nått..

   


ADIOS, <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0