- 31 juli -

vaknade som vanligt av att sommarlovsmorgon började.. efter att det var slut så kommer Frida in med ett brev från VV (vägverket) som säger att jag har fått mitt körttillstånd ! JIIIPPII ! sen ringde jag till Lovisa och vi bestämde att vi skulle dra och bada i Hellas.. när vi kom dit var de två sjukt snygga killar där.. hahaha (a) men sen blev det fett kallt så vi skulle åka hem igen.. men då lyckas Lovisa tappa sin mobil i vattnet.. så den är borta nu ! :/ när vi kom hem så käkade vi lite och sen drog vi oss hem till Lovisas mamma och tog ut Zorro och gick till Flaten där han skulle få bada (bilder längre ner) sen gick vi hem med honom och pappa och jag åkte ut med bilen ! hahaha jag körde ända till Ica Kvantum ! haha *STOLT.. när vi kom hem såå chillade jag typ.. sen ringde Lovisa och var jäätteledsen och kom förbi mig innan hennes pappa kom och hämtade henne.. nu ringde hon precis och sa att hon inte kunde göra nått i morgon ! INGEN HEMMA ! VAFAN E DET HÄR ! jaja..

    

ADIOS <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0