6 & 7 juli <33

6/7.. jag vaknade ganska tidigt vid typ halv tio sen gick jag upp och käkade frukost ! Sen så bestämde jag & Elise att vi typ skulle ha picknick och bada.. så vi gick till ulvan, men de blev ganska kallt efter ett tag så vi badade aldrig.. sen gick vi hem till mig och kollade på "Beck-öga mot öga".. helt okej film faktiskt ! :) sen ringde Carro och sa att jag skulle komma till Donken i Tyresö.. så pappa skjutsade mig dit ! :) sen mötte vi Vette vid något ålderdomshem.. och drog till flaten. Vi hade såå jäkla roligt eller hur flikkor ! ;) (bilder kommer) Ida & Carro däckade tillslut, faan va dåligt ni mådde.. medans jag och Josse endast var lite lulliga.. en kväll som vi alltid kommer att minnas ! <333

    

7/7.. jag vaknar av att pappa kommer ni och säger att jag mååste gå upp.. ingen anning om va klockan var ! ;P sen tänkte jag bara ta de lugnt resten av dagen och packa lite osv.. men så blev det inte alls.. Carro ringde och frågade om jag ville följa med till Grönan så de gjorde jag.. jag mötte henne vid slussen och sen tog vi båten över till Grönan.. de började duggregna när vi kom dit så vi åkte typ popexpressen hur många ggr som helst.. sen slutade de att regna (eller de regnade inte så mkt iaf) så vi åkte typ allt annat.. (bilder kommer längre ner) sen kollade vi på "sommarkryssets" genrep med OLA ! (söötaste) sen kollade vi typ på alla snygga killar ;) haha Carro !! ;) Carro var såklart också tvungnen att hitta ett elutag så att hon kuden platta håret.. tillslut hittade vi ett i spelhallen ! söötnosen du e för tokkig ! <3 sen blev det så himla kallt så vi åkte hem (eller Lena kom och hämtade oss vid slussen) när jag kom hem så var Tove och Ludvig här så jag lekte lite med Ludde och sen på kvällen så packade jag allt ! Åker till mormor och morfar typ snart.. kommer saaakna er ! <33

 

haa de bääst <33


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHAHHAA !! :D

2009-05-28 @ 22:19:09
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0