dag med Lovisa & Eliiise..



vaknade typ vid nio och slog på tv:n.. kollade på sommarlovsmorgon och typ halvsov till 11.. sen ringde Lovisa och sa att jag och Elise skulle möta henne vid busshållsplatsen vid halv 2.. så då var jag tvungnen att gå upp och fixa.. sen kom Elise hit och vi gick för att möta Lovisa..

KÄRT ÅTERSEENDE ! <33

vi gick sen hem till mig och lämnade lite saker... sen blev det en promenad ner till IP.. där Elise och Lovisa höll på att kasta i mig i vattnet.. :O hahah men lyckades inte ;P vi tittade också på någon herrmatch tills vi blev ashungiga och kantade hem till mig ! sen skulle Elise hem o käka såå jag och Lovisa slappade lite och kollade på kort från när hon var på Kreta (el jag kollade på hennes URSNYGGA brorsor ! förlåt gumman men asså jag kan inte låta bli) sen skulle Lovisa hem till sin mamma och jag skulle käka.. Elise kom sen förbi och vi knatade runt lite sen träffade vi Lucas och Johannes vid Konsum.. inne på konsum finns en sjukt söt kille (hur gullig som helst, eller vad tkr du Elise?! haha) Elise<3.......=gränslös kärlek eller hur var det ?! hahhahah sen gick vi hem till henne och kollade på "En sång för Martin" väldigt bra film asså.. så nu e jag hemma igen.. imorgon ska jag och Lovisa in till staden för att köpa en MYCKET försenad födelsedagspresent till Jimmy.. som fyllde år den 24/6.. hahaha

ADOIS EVERYBODY ! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0