Göteborg 07

omg vilka roliga 5 dagar vi har haft, Caoline, Felicia och Frida. haha "lasse på heden", snyggingarna på Liseberg, Filmstaden (eller hur carro ?!) "Kom då Bajen!" hahhaha..

Måndag- jag vaknar typ ganska tidigt.. gör mig i ordning och väntar på att Carro ska komma.. när hon kommer så dra vi mot Göteborg.. i bilen tittar vi typ på film "John Tucker must die".. hhahah typ Ipoden o lite sånt.. sen när vi kommer fram till längeheten går Carro o jag och letar reda på ett rum (ett eget) och börjar packa upp.. sen kommer Frida och Felicia och vi alla dra ut o käkar pizza.. sen blir det en snabb koll inne i stan, jag blir moddad av alla för att jag råkade typ säga "nu e vi jue här".. faaan va ni skulle garva. sen gick vi o la oss vi var hur trötta som helst.
Tisdag-vi vaknar typ vid kvart i nio, Carro går och duschar och jag kollar på tv (Fresh prince i Bel Air) hahha sen blir det sommarlovs morgon med Tintin och Blue water high.. alla gör sig sen iordning för att gå till Liseberg.. vi hade hur kul som helst eller hur tjejer?! hahha vi och våra (hm) snygga regnkappor... Alla höll med om att Balder var roligast ! <33 Frida och Felicia stod typ o snackade med stenarna ! hmm ? sen gick vi hem och typ flummade i hissen.. ni vet vad jag menar ! kollade lite på tv sen o somnade helt utmattade.
Onsdag- vaknar av Carros mobil.. sen käkar frukost och tittar på sommarlovsmorgon, hhaha bääst asså ! Sen åkte vi till Smögen (Västkusten) och var där hela dagen och soolade, badade (halft) sen typ kollade på alla snygga killar.. vi bestämmer att också att vi ska köpa ett hus där eller Carros låtsas pappa ska köpa ett hus, Felicias pappa ska köpa en yatch och att pappa ska fixa med lite andra grejer och att de tar hand om våra räkningar ! Tänk om det skulle gå ! underbart..när vi kommer hem dra Carro o jag till "Lasse på Heden" och käkar.. sen går vi till fotbollsplan och typ kollar lite på ett par killar som spelar fotboll men de va typ gamla så vi börjar gå hem.. helt plötsligt stannar Carro o ba: "JENNIE ?! e inte det där ADAM ??" så visade det sig tillslut att det var han.. men han skulle på bio såå hela den kvällen sitter Carro i vårt fönster (7:de våningen) och spanar.. sen snackar vi lite med Rasmus(som jag typ inte pratat med på 2 månader) och Carro smsar med Elias.. FLASHBACKS eller vad ?! somnar sedan efter att ha spelat kort typ fram till 2-3...
Torsdag- idag var vi på universeum.. sen en heldag på stan ! Carro o jag träffar våra "nya" kompisar (söötnosar) typ 3 gånger (lite pinsamt.. haha) vi går i alla affärer och kollar.. jag hittar en klänning på vero Moda. asniiice ! sen gick vi o käkade igen på "Lasse på Heden" och går till de ställe där alla göteborgare hänger "Filmstaden" där Carro hittar en snygging.. haha  Carro PIX PAX ! sen pratar vi lite med rasmus och spelar kort till sent ! somnar direkt !
Fredag-som vanligt blev det även sommarlovsmorgon imorse.. sen började vi packa typ städa m.m.. Carro och jag gick till Pressbyrån och fixade lite sen sa vi hej då till Göteborg ! i bilen blev det "john Tucker must die" fast jag typ somnade och sen sooov vi båda tvåå.. jag har haft hur kul som helst med dig Caroline S. <333
imorgon ska jag träffa Elise och Lovisa.. men ikväll blir det slappt, bara chilllaaa gaaalet !


haa de bäääst <33

Kommentarer
Postat av: caoline

hörru det var min fining :D <3

2007-07-28 @ 12:27:03
URL: http://caoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0