Malmö/Kungsbacka - 28 juni-2 juli <3

jaa nu sitter jag här framför datan hemma.. jag kom precis in efter att ha varit vid strålan o badat med min bästavänn ! Faan vad jag har saknat dig gumman! <3

jag har iaf varit hos min kusin (Sara), jag kom dit sent med flyg på torsdagkväll.. sen på fredag eftermiddag åkte vi till Bennys (Saras killes) familj i Kungsbacka... vi hade så roligt hos dem, jag träffade typ alla hans släktingar.. hur trevliga som helst (göteborgare så..) haha (bilder längre ner). Vi typ chillade där till söndageftermiddag då vi först åkte med alla hundarna (Menoo, Asta, Wicket och Puck) och badade vid någon sjö.. sen åkte vi hem till Mamlö där vi beställde Indisk mat och kollade på "Crash"-Helt klart sevärd film ! idag har jag och hundarna (Menoo och Asta) kollat på film hela dagen eftersom Sara och Benny jobbade.. måååånga bra filmer ! Sen åkte jag med flyget hem till lilla Älta (haha eller Stockholm) nu har jag alltså träffat Lovisa och Jimmy och badat.. i morgon blir de Allsång med Lovisa ! ;) Nice <3

     
haa deee göött alla där ! <3

Kommentarer
Postat av: soffan

haha ska försöka se om jag ser er:P

2007-07-03 @ 18:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0