mormor & mofar ! <33

nu är jag ÄNTLIGEN hemma igen.. haha nää, vi har haft det hur kul som helst hos mormor o morfar.. det enda är att det har regnat ! =/ och när vi äntligen skulle åka till stranden så hann vi vara där 1 timme sen började de typ regna o åska ! =S såå vi fick åka hem igen..

jag har oxå träffat typ en massa släktingar som jag inte ens visste att jag hade ! :S :P hahaha jag lärde känna en av dem (Monica) och jag fick rida på hennes häst (lycka, bilder längre ner) Hur underbart som helst ! så jag var ganska mycket i stallet o lekte med de söta kattungarna som fanns där ! (sötnooosarna, spec TIGER !) sen var jag, syster och kusinerna på Boda Borg och haha "lekte" sen var vi också på bio..
Harry Potter och Fenixorden ! Faktiskt riktigt bra ! <33 sen typ chillat hemma hos mormor o morfar o kollat på film (High school musical) underbart bra, han e sååå snygg ! ;) sen har vi ju också kört moppe (eller jag körde utan körtkort, men det finns faan ingen polis där uppe såå...) hahaha.. vi hade kul på kvällarna eller hur kusinen ?! vi firade också min, pappas, mammas och mormors födelsedag (bilder längre ner) jag fick ytterligare 300 kr i presentkort på MQ.. tack alla för det ! =)



Tiger, mormor, jag och kusinen, kusinerna, min söta häst, hm jag rider och morfar ! <333

haa de bääst sötnosar ! <33

Kommentarer
Postat av: soffan

kul att du skirivit igen väntade på de haha:P ja du regn är inget kul tycker att det har rengnat typ hela sommarlovet:/ har typ inte badat någonting:P

2007-07-20 @ 19:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0