' 20 juni

Puh, nu måste jag ta en paus i allt skrapade.. jag är nämligen på jobbet (pappas jobb) och hjälper honom med att skrapa fönstrena i hans rum.. "hästjobb" men jag är snaaart klar.. endast lite på de sista fönstret kvar ! :)

igår var jag också här och hjälpte honom med fönsterna och även Richards fönster :p haha det tog hela dagen ! från kl.. 7.45 till 15.30 vääärsta jobbiga dagen ! sen åkte jag och pappa hem o tog en joggingrunda ! *stolt ! :) sen var jag tvungen att ringa min tränare eftersom han hade min astma grej och jag kunde typ inte andas ! så då åkte vi till honom o hänmtade den. Sen blev det Prison Break och helt plötsligt när jag halvsover så kommer Lovisa.. :) vi låg hela kvällen o kollade på Prison Break.. sen vid halv tio kom Emmy o Elise.. haha de ville hoppa på studsmattan ! ;) så det gjorde vi ett tag.. sen var jag tvungen att sova eftersom jag skulle jobba idag ! (a)

I eftermiddag ska jag möta Lovisa i stan o kolla runt lite (a) sen ska vi väll hem till Österskär och hitta på något skojjigt ! :) skriver mer sen !

image29
de har de abslout bästa sjukgymnasterna ! 

haaa de bäääst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0