24' juni födelsedag !

Det har varit en otrligt bra födelsedag idag ! Tack alla ni som har uppvaktat mig <3

jag vaknade i morse av att mamma, pappa o lillasyster kom in o sjöng " Ja må hon leva.." sen fick jag en massa paket! (a) lite pengar, kläder, böcker... osv. sen skulle vi snabb göra oss i ordning och gå till bussen (vi skulle nämligen till Mariefred med ett par kompisar) Vi åkte båt dit, hade hur kul som helst med Johan och Cajsa (bilder längre ner) Det blir aldrig tråkigt med er, vi har ju känt varandra så himla länge nu. Precis när båten hade gått så ringde Lovisa (som är på Kreta) saaknar ! </3... sen började alla grattis-sms ramla in ! Ni är verkligen underbara.. sen helt plötsligt så ringer ett konstigt nr.. då var det IDA (som är på Rhodos) haha hon kom också ihåg min födelsedag (a) :) när vi kom till Mariefred så gick vi runt lite och kollade.. käkade glass.. och sen åkte vi tåg hem igen.. när vi kom hem så var jag o Frida såå himla trötta.. så vi typ somnade ! Sen kom iaf Emmy och Elise med blommor ! Tack tjejer, vi gick en promenad och träffade Henke(han gick ju i 9A) hahahhaha !! sen hämtade jag Fanny(grannes hund) och följde med de en bit hem.. såå nu börjar min födelsedag gå mot sitt slut!

Klädesel idag !
Jeans (tiger)
Svart linne (JC)
Tröja över (Vero Moda)
Vit sommarjacka (Vero moda)




haa de bääst ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att du haft en bra fördelsedag=)klädsen du valde var ju perfekt ;) :P haha

2007-06-25 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0