27' juni - med Caoline <3

Jag somnade sent efter att ha pratat med jimmy ! ;) hahaha . :) sen vaknade jag och kollade lite på tv innan jag gick o gjorde lite frukost och fortsatte kolla på tv ! Sen smsade jag Caoline och jag var tvugnen att åka till Tyresö (Synsam) för att fixa de sista innan jag skulle skicka in papperna om "tillsånd för övnigskörnig" haha PALLA ! men men.. jag träffade iaf Caoline i Tyresö (fett längesen vi träffades, saaknat dig gumman) " Caoline@pea  .. sen gick vi till donken i SPÖREGN ! hahahah ;) nu är vi hemma hos henne, vi vet inte rkt vad vi ska göra eftersom det regnar !
vet inte rkt vad jag ska göra ikväll, kanske köra lite om pappa pallar ;) hahha.. sen måste jag packa också ! Ska till Malmö imorgon till kusinen ! <3


 kääärlek till dig mitt hjärta ! <3

haa de bääst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0