Baalen 07

Åååh så kul vi hade ! :) hahha alla var så fina i sina klänningar och kostymer.(bilder kommer längre ner) 

Jag o Lovisa åkte först till Tyresö för att fixa håret och smink. Det blev jäättefint ! Tack så mycket Michaela ! :)
Sen belv det snabbt hem o hämta klänningarna och hämta Emmy och Elise (som hade smink !) såå fina ni var flickor! Sen skjutsade pappa oss in till Hornsgatan där alla stod och "minglade" ! Vi blev fotograferade och snacka med typ alla, sen fick vi gå in ! Vi fick lappar där de stod nummer, jag fick nr 11. Haha och min bordskavalje blev Adam (9a) haha, det var trevligt vid borden o man snackade typ med alla. Maten var väll helt okej ! Sen typ gick man runt o snackade med en massa människor (lite stelt i början) (a) dansen blev det väll inte så mycket med (vals osv) men sen belv det fart när RIKTIG musik kom igång. Det var väldigt trångt så det belv otroligt varmt, alla blev hur svettiga som helst ! Killar tog av sig tröjorna och knöt slipsarna runt huvudet ! (a) O tjejerna verkligen skakade loss ! hahhaha ! :) Allt höll väll på fram till ca halv 1 sen åkte vi hem ! (jag,Emmy,Jimmy,Elise o Lovisa) ! <3

En kväll som jag alltid kommer att minnas ! :) Idag blev det sommarlooov och imorgon ska jag träffa min Caroline ! :) <3


image22            image24
Elin,Jussan,Elise,Jennie&Emmy                             Flickorna i 9.C.

image25     image26
Alla i 9.C. kommer saaakna er !                                   Jimmy & Dogge !

Haa de bääst ! <3

Kommentarer
Postat av: soffan

åhh vad fiin du var i din kläning<3

2007-06-12 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0