Eken cup, :)

Igår vaknade jag och carro vid halv nio ! då gick vi upp o käkade, fixade oss och åkte till Gubbängen. Där vi spelade match mot först Tyresö HF, då förlorade vi med 16-7 helt okej för att vara deras ELITLAG ! haha (a) Sen spelade vi mot IK Bolton. När vi hade spelat dem så var kl väll vid ett. Så då gick jag o Ida runt lite o kollade på alla snyggingar ! Nr 14 i Skånela tex. hahaha (a) Sen när jag hade tittat lite på lillesyrran så åkte jag med carro hem. Vi tog det bara chill på kvällen. Carro bråkade med Rasmus kusin hhaha (a) jag fattar inte vad han håller på med ! :s :/ fett ledsen !

Idag vakande jag av att Carro sa: "Jennie jag har fått en lillebror!!!" fett roligt ! haha sen gick vi upp o fixade o åkte med Lena (Carros mamma) till Gubbängen ! Vi spelade först mot Arbrå, hm.. ingen bra match. Sen skulle vi spela 17.40 och kl var typ 12.00 när vår match var klar ! fett lååång tid. Såå jag o Ida gick o kollade på alla hottisar igen !
IDA<3JENNIE=EKEN CUP 07. Gumman, du betyder ! <3 omg, sen var de ju också värsta olyckan utanför. Ida och jag först på plats när vi såg abulanshelikoptern ! haha Idas film, bäästa jag har sett. :) Sen gick vi o tittade på uppvisingsmatchen mellan Hammarby och Guif? sen skulle Elin skjuta straff på Micke Jansson hahhahaha det ick väll inte så bra, haha hon sköt utanför o spiker ba: "Jaha då vet vi att Tyrold behöver öva straffar" hahahaha faaan va vi garva åt henne o skämdes :$ (a) sen spelade vi mot Spånga (hur fula som helst) haha men aja vi förlorade. Så EKEN är slut för våran del ! men i morgon ska Elin o jag kolla på alla hottisar eftersom Ida ska till Rhodos ! jag kommer sakna dig gumman ! </3

haa de bäääst ! <3

Kommentarer
Postat av: soffan

så ni åker dit imorrn oxå fast det ska regnaXD
vi ses väl där tänkte oxå åka dit:P

2007-06-16 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0