Gålö med gamla Älta IF F-91

Jag och Lovisa vaknade vid kl.09.00, Jaaa idag ska jag ÄNTLIGEN få träffa Sabina (som jag inte har träffat på hur länge som helst) vi gick iaf upp o käka frukost. Sen gjorde jag mig i ordning och Lovisa gick hem till sin mamma.

Vid halv elva körde pappa o jag till Minna för att hämta Elin o Sabina, sen åkte vi mot Gålö ! När vi kom fram så packade vi upp, gjorde lite lunch och gick sedan ner till vattnet. Det var ganska kallt men vi SKULLE verkligen sola o bada. När vi hade varit nere vid havet i ca 2 h så gick vi tillbaka till stuga o chillade. Hahha vi kom på efter ett tag att vi skulle leeeka, så då blev det först "mördar leken" ! o sen "maffia", det var hur kul som helt !<3 Sen belv det dagsför middag (kyckling o korketter) mums, alla var jäättehungriga ! Under tiden vi käkade så körde vi viskleken, men när vi kom till att Nathalie skulle viska till Sabina så blev det alltid fel ! hhaahah (a) Gud va vi garvade åt henne ! Sen blev det chill igen med film, o det blev tillslut "Fucking Åmål" och sen "view from the top" hahah två helt okej filmer ! (: När vi hade tittat på dem så gick vi ner o bastade och spelade lite kort. Vid halv elva sen gick vi ut o körde "irländsk julafton" eller "norsk fylla" hahaha guuud va roligt det var. Elin höll på att ramla ner från tomten(som har en höjd), haha Nathalie kunde absolut inte snurra fort och Caroline såg ut som en mupp när hon snurrade runt ! hahaha, sen blev det för kallt så då blev det "rappa Kajla" istället. Sen var det bara att sova ! God natt.

Vi vakande av att det var så varmt så vi öppnnade fönstret men då började en jäkla fasan "skrika" så vi kunde inte sova så vi gick upp o åt frukost istället ! När vi hade käkat o suttit o snackat så blev det att vi gick ner till havet igen. åå faan va kallt det var i havet, jag höll på att dööö men jag badade iaf ! *stolt (a) Vi låg där o glassade till typ 2 då vi käkade lunch o lyssnade på Nathalies "snopp-fobi" hahahaha du är för rolig ! (a) Det blev även sooool efter lunchen efter att vi hade packat våra grjejer som låg utspridda typ över hela basuhuset ! (a) Sen vi 4 så kom pappa o hämtade oss o nu sitter jag här hemma !

Det var en rolig helg med er tjejer Sabina, Pernilla, Caroline, Nathalie, Natalie, Elin, Minna, Ellen, Lena o jag såklart ! <3


image10image12image13image14

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag måste bara säga att jag har en mycket effektiv stil när det gäller den leken haha ;)

2007-08-18 @ 14:16:35
URL: http://solidarity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0