Klassens dag på Djurgården !

Rolig dag på Djurgården (men fett dålig stil av de som inte kom !)

Vi åkte iaf in till Slussen o mötte Lovisa, sen åkte vi med Djurgårdsfärjan över till Djurgården, (hur vaaaarmt som helst) När vi kom fram letade vi upp en plats att sitta på efter mycket om och men (hahaha alla var typ rädda för svanarna) så hittade vi några träd (skugga jiiippii) (a) där picknickade vi och hade mysigt ! Minna, jag, Linnea, Patti, Lucas o Elin soolade vid vattnet ett tag ! :) Sen kom Cecilia (vår gamla mentor) med sin bebis ! IRIS, haha vilket namn men hur sööt som helst ! Vi snackade med henne ett tag sen köpte vi glass o åkte hem ! hahahah vilken dag ! <3

Eller jag åkte inte hem utan in till stan ! SHOPPING ! :) Sen blev det att jag tittade på Emmys match på ip med Lajsen ! <3 Imorron blir det bröllop ! Micke Jansson (Hammarbys målvakts) hahah *stolt ! <3 :)

image16image17
image18


Haa de bäääst <3

Kommentarer
Postat av: soffan

ja du det var en söt unge du håller =) verkar ha varit en bra dag oxå:P träffade syrran din i alby var där och badade efter plugget så jävla varmt:P men nu ska jag sluta pladdar på:P

2007-06-09 @ 00:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0