Midsommar ! <3

Igår var det som sagt midsommar, jag vaknar och är tvungen att åka till Tyresö för att handla lite grejer.. sen gör jag mig i ordning och hela familjen + Tim, Niki, Tony, Marina och Busan åker till Nyckelviken.. jättemysigt ! sen åker vi hem och gör ordning maten.. vi ska fira mig ! även fast jag inte fyller förrän på söndag. Jag får iaf lite presenter "systrar i jeans, fjärde sommaren" och presentkort på M&Q... Sen käkade vi midsommarmat och snackade.. barnen (jag, Tim, Niki och Frida) gick ut ett tag med deras lilla hund Esmerlada.. vi gick ända bort till där vi allihopa bodde förut, GRANVÄGEN ! där vi kollade in vad de hade gjort med våra hus och sen fick vi värsta "Flashbacks" så vi gick till lekparken där vi alltid lekte som små... :) vi tog en massa fiiina bilder (lägger in bilderna) sen gick vi hem igen och kollade på "Snygg, Sexig, Singel" och käkade lite gott. :) Sen var en midsommaren över... :/

       

haa de bääst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0