Österskär

Nu är det kväll och Lovisa och jag ska väll snart gå o lägga oss, haha men vi kommer inte kunna sova eftersom ingen av oss är trötta... (a) ;)

idag har jag som jag skrev tidigare jobbat, sen belv det pendeltåget till centralen för att möta Lovisa.. vi gick ett tag i stan sen åkte vi till Österskär... när vi kom hem till henne hade hon inga nycklar så vi fick väääänta hur länge som helst ! hahah men de blev att vi läste lite haha (a) Sen när vi kom in käkade vi lite o chillade.. sen gick vi ut och satte oss vid havet ett tag(bilder längre ner).. o gick runt lite här i Österskär. ! :) imorgon ska vi väll träffa Jimmy haha sen ska jag hem o fira min pappa ! GRATTIS PAPPA ! :)


               

Haa de bääst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0