Siiista veckan!

Nu har abslout sista skoldagen varit, med allt vad det innebär (bullar, glass, kakor, mer glass osv). haha (a) Fcik reda på mina sista betyg nu iaf, väldigt bra sådana. (a) (:

min minsta lilla syster har också skaffat sig en pokjvän ! <3 älskar dig syster ! <3

Onsdag: till stan med bästa Lovisa, sen sooola o bada !
Torsdag: Städdag 09.00-11.00, sen soola och träna på Alby med laget.
Fredag: Klassens dag (piknick på Djurgården) feett kul !
Måndag: Stavans spelen, (jag ska gå skidgång :S) hahaa (a) sen är det BAAL !
Tisdag: skolavslutning ! NIAN ÄR ÄNTLIGEN SLUT ! :) men jag kommer sakna 9.C. :/

Men nu börja sista avsnitten av
desperate housewives

image15


Haaa de bäääst ! <3


Kommentarer
Postat av: soffan

har ni bal dagen innan skolavslutningen??

2007-06-06 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0