Stavan spelen !

Hahha Stavan spelen idag, dåra ! (a) Jag mötte Lovisa i morse och sen knatade vi ner till IP.. där va typ hela skolan :O hahaha vi träffade Jimmy och sen skulle vi gå skidgång (a) hahaha det gick inte alls.. vi som var först (Jag, Elise, Jemil, Micke o Patte) var typ bra men sen när de andra skulle gå tillbaka gick det åt helvete ! hahah det tog typ 6 min för oss. (a) Sen kollade jag o Emmy på Lovisa o Elise som hoppade säck ! De kom tvåa, sen vare irländsk julafton hahahah o korv ! Ingen bra blandning ! O nu har jag o Lovisa knatat hem till mig o håller på att duscha ! Sen blir det Tyresö o fixa smink mm ! (a) SEN ÄR DET BAL PÅ HORNSGATAN !  skriiver mer om det inatt/imorgon ! haha (h)

Haare bääst ! <3

Kommentarer
Postat av: soffan

jasså säger du oxå knata haha det gör en kille i min klass oxå låter så kul:P aja ska bli kul att läsa om din kväll sen.. måste få se bild hur du såg ut:D

2007-06-11 @ 17:54:27
Postat av: Emmy

Haha Jennie du har ju skrivit fel...jag gick inte med er på skidgången ju :P haha det var Elise.....

2007-06-12 @ 00:51:34
Postat av: Jenniie

Såå Emmy nu har jag ändrat.. :) <3

2007-06-25 @ 09:25:36
Postat av: Emmy

härligt ;)
bra där...

2007-06-27 @ 12:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0