Väärsta chill dagen

I morse vaknade jag av att Emmy ba: "Jennie ? är de inte Lovisa som mobil som ringer ?" så jag typ haha "slår" till Lovisa.. som svarar.. haha fett lack asså. Sen går vi upp o käkar, Lovisa ska hem (egentligen skulle jag med henne men asså jag kanske skulle till Jönköping i morgon) så jag pallar mig hem i regnet ! :/ när jag kommer hem så ringer jag mamma som säger att jag inte får åka till Jönköping med Carro i morgon :/ laaacka ! haha sen bestämmer jag mig för att åka till Tyresö, haha till Carro. Vi går till Godis svampen o sen hem till henne... typ chillar o kollar på Prison Break ! underbart bra, väästa chill.. vi var as trötta.. sen käkar jag hemma hos henne och vi går till Tyresö för att jag måste hem... caroline du är verkligen underbar gumman ! <3 jag älskar dig mycket ! :)

i morgon ska jag jobba och träna ! Så jag måste typ gå o lägga mig fett tidigt ! Jag skriver mer i morgon ! :) Jag, Jimmy och Messi fyller år om 6 dagar :) LÄÄÄNGTAR !

haa de bääst ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0