bio kväll


image1
Spiiider man 3

Helt underbart kul med Caoline, den här kvällen ! Vi åkte in till stan och köpte våra biljetter vid ungefär halv åtta. Gick en liten runda på stan medans vi väntade på bion, och gick in på Sauk och "fönsterhoppade" sen blev det en liten tur på Åhlens city men vi insåg snartt att alla affärer höll på att stänga så vi gick tillbaka . Gick på toa, köpte popcorn/läsk, och seen började ÄNGTLIGN bion ! Men jag börjar med att hälla ut häften av mina popcorn på golvet, Carro börjar as garva (a). Jag var lite kritiskt i början eftersom det var många som hade sagt att den inte skulle vara så bra, men efter att "min" Rasmus hade sagt att den var as bra så bestämde vi oss för att se den ! Vilket var ett bra val ! Mitt under filmen viskar Carro till mig: "Jennie ? min moster ringer" hahaha jag började as garva (a) och Carro lutade sig ner och svarade ! Carro bestämmer sig sen för att slänga upp bena på stolen brävid, haha eftersom det inte satt någon där. men sen får hon helt plötsligt kramp och tar bort benet vilket leder till att stolen med ett "brak" slåss tillbaka just när det var en lugnt scen, jag börjar as garva och alla tittar på Carro ! När filmen är slut så skyndar vi oss till toan, eftersom vi är såå kissnödiga (a) .  Går sen sakta mot t-banan och åkter hem till mig. 

image2image3

Caoline <3 Jennie, du har ett hjärta av guld !

Hare bäääst, <3

Kommentarer
Postat av: soffan

hahah vilken jävla kväll men väldigt roligt måste ni ha haft det:P låter kanska likt er;)

2007-05-28 @ 14:23:03
Postat av: carro

helt klart roligaste dagen <3

2007-05-30 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0