träningen !

hahha jag hade då träning ikväll, vi hade ingen tränare =s jag fattade inte rkt varför men vi skulle inte ha det iaf. Men i alla fall så tränade vi typ ensamma en timme o körde lite skott och spel mot ett mål. Sen ville 93:orna köra match mot oss, o vi saa självklart (vi skulle krossa dem) (a)

vi började matchen, med mig på bänken :p haha men när jag kom in så ledde vi iaf, och sen gick jag ut och stötte på Aila så att hon inte skulle kunna skjuta och hon DAMPAR loss på mig, något i stil med: "VA FAAN GÖR DU?!!!" haha o jag bara garva eftersom jag inte gjorde något fel ! hahahhaha :) orka dampaloss för en sådan sak. Sen spelade vi asbra, haha o alla dampaloss efter matchen, hahha men vi bara garva!

efter matchen så var hon så lack på mig så att jag trodde att hon skulle sprängas ! hahahahahaha sååå jälva rolig träning flickor ! älskar er ! <3


haaare bääst <3

Kommentarer
Postat av: soffan

haha hon sa samma ska till mellis och mellis svarade bara äh jag skjuter:P haha klart en rolig match måste göra om.. du och syrran för jävla sköna älskar er<3

2007-05-31 @ 22:03:56
Postat av: soffan

haha hon sa samma sak till mellis och mellis ba äh va jag skjuter:P haha klart en rolig match måste bara göra om det. du och frida så jävla sköna älskar er<3:P

2007-05-31 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0