25 oktober 07

idag (igår) så vaknade jag och Ida (sov hemma hos henne) av att hennes mamma säger att vi måste gå upp, kollar på klockan, 07.45 :S OMG fan vi pallade typ inte gå upp men vi var tvugna (Linus skulle spela match mot Ystad kl 10.30, och de hade samling 1 timme innan) haha går upp, typ fixar lite.. käkar frukost med hela familjen Schmidt :) alltid lika trevligt (a)

åkte iaf till hallen sen, vi typ satt o var fett sega.. sen kom några från laget :) tittade på matchen Tyrold vann *såklart!! haha men Ystad spelade bra.. :) nr 2 såå grymt söt! (a) sen käkade vi lite (hahahhhaa på lördagen gick de fan inte bra för mig att käka hambugare) men idag gick det bättre. muhahhaha Ida vet vad jag pratar om!! ;) sen kollade vi på när Ystad spelade mot Enköping vinst med typ 22 bollar muhahha, sen vare Tyrold-Eskil.. tyrold vann tillslut vilket gjorde att de blev etta och gick vidare till Sm- steg 4.. men även YSTAD gjorde det, muhahahha slog Ekil i lördags :D jipppiii (a) Ida, "håll käften" naaw va gulligt (a) hahahahahahah

sen åkte jag med Schmidt till centrum där pappa var o hämtade mig, åkte hem, pluggade lite, typ sov och käkade, förbredde mig inför match mot Bolton!!!! OMG fan förra gången torska vi, så alla var typ så jäva taggade!!! Muhhahaha.. började spela helt okej liksom, jag mådde så illa att jag höll på att spy av nervositet, men sen släppte allt, Bolton fick 2 röda kort, typ minst 10 utvisningar osv.. jag satte 7 av 7 straffar *STOLT!!!!! så vi vann tillslut jippiiiiiiii.... åkte hem o typ somna direkt!

träning snart (a) <3
// Jennie


Kommentarer
Postat av: ida

HAHA I KNOW WHAT YOU TALKING ABOUT BIIIATCH :D
galet kul med dig jennie :) alltid lika roligt, HAHAHA du glömde nämna att du förövrigt SUGER på å blåsa madrass :) HAHAHAHHAHA " fan ida, de tar ju ut all luft... ? "

2007-11-26 @ 20:03:54
Postat av: Jennie

muhahhaahha, alltid lika kul med dig!!
hahahha juste det hade jag förträngt (a)

2007-11-28 @ 14:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0