3 november 07

haha som sagt var det snöade igår, menmen det var borta idag när jag vaknade.. haha var fan tvungen att gå upp för att kolla iaf det var snöö ute, men det var det inte TUR! haha ;)

jag vaknade typ vid 12 och insåg att jag hade samling om typ 1 timme :O haha så jag ba: Ida ? men hon vakna fan inte hahaha.. så hennes mamma fick gå in o väcka henne hahaha ;) sen käka vi frukost (roligste diskussionen om vem som var snyggaste?! eller hur Schmittarna!) hahaa, sen åkte vi till hallen, och pappa kom typ såå sent med mina grejer.. smidigt pappa! haha sen började den iaf, låg under med några mål i början men sen vaaann vi tillslut :D bra spelat tjejer! haha <333

sen åkte jag, Ida, Caoline och Elin in till sös för att hälsa på Jenny, som operade bort blindtarmen igår!! :O hoppas du blir bättre snart, hahah men OMG haha bussresan dit asså! typ några killar som lackar på oss när vi snackar "lite" för högt hahahahah.. sen nu är mina grannar hära.. men det är inte så roligt eftersom de är vuxna! aja.. ska väll vara lite social! 

 

Jenny och Bertil Rugter Ulmestedt <333


// haa de bäst<3

Kommentarer
Postat av: caoline

MAHAHA lite högt? haha jag skrek ju vafan (a)

2007-11-05 @ 13:15:18
URL: http://caoline.blogg.se
Postat av: Jennie

hahah joo jag vet (a)

2007-11-05 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0