6 november idag dåra!

hm det känns så konstigt nu, :/ jag vet inte rkt hur jag ska förklara vad det är men det är nått som inte stämmer längre!

iaf så har man gått i skolan i 2 dagar nu, fett kul att träffa alla igen :D o Sarah var tillbaka från USA! jipppiii ;) nya basgrupper (jag, Josefin, Anna o Jakob) thee best.

Perres skönaste kommentar igår på träningen, alla ni som var där fattar " kallas blablabla gör si och så" madde tror jag det var "hon heter faktiskt Kalles" hahaha lite garv sådär Perres svar" men jag skiter faktiskt i vad hos KALLAS" hahahahh OMG bästa kommentaren på länge du GUD!

NÅGON som såg DH nyss? vafan ska hon döööö nu? och hur ska det gå för Gabrielle och Carlos? shit läääängtar till nästa tisdag! <3

//<33

Kommentarer
Postat av: soffan

jennie hon heter kalles:P jag tror du har blandtat ihop namnen lite:P perre sa kallas och madde kalles;)

2007-11-07 @ 11:10:03
Postat av: Jenniee

ändrat nu ;) (a)

2007-11-07 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0