FAN DET SNÖAR DEN 3 NOVEMBER!!!

haha underbart rolig dag med IDA

hhahahaa, vaknade imorse av att Lovisa typ gick upp, ;) sen käkade vi och jag va fett seg så vi var väll inte inne i stan förrän typ 2 tror jag... sa hejdå till henne och åkte till hötorget för att köpa biobiljetter till
"Hairspray".. sen gick jag runt lite på stan och kollade i affärer och väntade på att Ida skulle komma in til stan! Sen mötte jag henne vid plattan och vi kollade lite i affärer och väntade på att bion skulle börja.. jag träffade 2 kompisar också! Jennifer o Maria, fett trevligt asså :D<3 sen gick vi till Kungsan och såg Magnus Karlsson ! hahaha ;)

sen gick vi in till bion.. träffade syster o Joel som också skulle se på bio, haha men som tur var en annan!! filmen var ganska kass asså, men man kunde ju alltid titta på Zac Efron!! OMG han e bara såååå snygg asså! sen åkte vi hem till Schmittan och jag kollade på "fredag hela veckan" där jag såg mig själv ! *STOLT! hahhaa eller inte menmen.. haha fett kul iaf. Sen gick vi ut en sväng och träffade några kompisar till Ida, gick runt lite med dem men vafan sen blev det så kallt att vi inte pallade längre..så vi drog in och pratade med Rasmus istället, haha fett rolig prick asså! och nu har det fan börjat SNÖÖÖÖÖA!!! shiiiit, men man fattar fan det är hur kallt som helst!

nu ska vi väll sova, ska spela match imorgon, mot nått typ "HK Huff" JENNY KRYA PÅ DIG!! TÄNKER PÅ DIG GUMMAN! :/ <3

 // KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jennie jag har skaffat blogg...får se hur seriös jag kommer vara men ändå :P

Lycka till på matchen imorgon :)

2007-11-03 @ 01:26:43
URL: http://emny.blogg.se
Postat av: emelie

haha, hairspray är jättebra :P

2007-11-03 @ 20:03:08
URL: http://emsau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0