slutet på veckan.

torsdag 8/11.. dagens höjdpunkt var självklart, matchen mellan Hammrby och Kiel. men skola först, sen drar jag hem o chillar ett tag, åker sen med Frida och Joel till Slussen för att sen åka till Globen (var det tänkt) men vi råkar åka med fel tåg så vi åker alldelse för långt, hahaah Frida o Joel inte så glada på mig (a) men sen träffar vi iaf, Jenny o Petter o käkar på Donken (hur mkt folk som helst) sen kommer Ida ocksåå.. :) hahaha roligaste kvällen med er asså! ;) (a) <33 tack för en sjukt rolig dag!!!!

  


Fredag 9/11.. dagens var väll träning.. som alltid! skolan var som vanligt, men sooovmorgon till 10 underbart! (a) sen när jag kom hem käkade jag lite, bytte om för träning, fan hur mkt kläder som helst eftersom det var såå kallt, åkte till Tyresö mötte Ida, Jenny och Petter.. :) haha åkte till träningen, Gud var där för att träna oss (alltid lika kul med Gud i spetsen) skottträning hela träningen, FAN ibland gick det verkligen INTE. typ 10 min av träningen kvar och jag vrider till min fot AJJ! som tur var pappsen dära och fick linda (han e ju typ en av Sveriges bästa sjukgymnaster såå..) jag körde hem Ida (som typ var fett nervös) ahahha men det gick bra eller hur Ida? SNÖPLOGARNA tränade fan bäst (jag, Caoline och Ida) muhahha Snöplogg uhhaha (a) hemmakväll idag i och med match tidigt på lördag. :/



Lördag 10/11.. match på morgon mot BK söder, synd så blev det förlut med några mål. aja, inget mer med det.. ska kanske börja träna med 93:orna på fredagar så kanske det blir bättre, eller vad tror ni tjejer?! efter matchen följde jag med Ida och kollade på P-90:s match i Hanninge, de vann med ganska många bollar, hahaha som vanligt.. de skjutsade mig hem sen, typ halvsov ett tag, sedan hem till fam Andersson på middag.. fett kul det var, snackade gamla minnen med dem (har känt deras son Johan i typ 15 år :O) kollade på Wedding Carsher hahha den är för roliiig :d (a) <3 kom hem ganska sent, fanva kallt det var att gå hem på kvällen!! :/



Söndag 11/11.. farsdag! typ chillade hemma sen handlade med mamma, pluggade lite (fast jag skulle nog behövt göra mera hahah) men sen kom Kusinen iaf, :) kul att träffa dig igen gumman! Läääängesen. De käkade, vi kollade på lite bilder, osv sen skulle jag iväg på match! Jag lovar sääämsta matchen ever asså! Men det berodde inte bara på oss, domarna SÄMSTA i världshistorien! OMG säger jag bara, alla som var där kan intyga.. mådde inte bra efter den matchen! TACK LOVISA för allt stöd gumman! :) <333

// kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0