1 oktober

haha vikken dag.. vaknar vid halv 8 käkar frukost, fixar mig och packar allt inför dagen!

Men ååh dagen börjar med matteprov.. haha fast jag tror det gick ganska bra. Sen vare inlämning av historia.. och tillsist så vare spanska.. när dagen äntligen var slut drog jag till Tyresö o fixade lite saker i centrum. Sen skulle jag åka till Caoline.. men asså shit, jag missade 873 och tänkte ta "840 mot handeln" och jag ser att det står "handeln" och nått med 8 och 4 men sen visar det sig att det är fel buss och jag blir tvungnen att hoppa av vid "granängsringen" åååhh.. faan måste springa till den andra bussen som precis kommer när jag kommer till busshålssplatsen!! åker iaf hem till Caoline och träffar henne (läääängtat efter dig gumman) sen går vi hem till henne och käkar lite.. åker mot hallen. Precis när vi ska gå av (det är en sväng innan hållplatsen) så ställer vi oss upp och precis i svängen så ramlar Carro typ på sättet hahahahah faaan va jag garva... =P sen när vi kommer dit så byter jag om och sen går vi ner till de andra.. men Milou slänger VÄRLDENS spindel på oss...shit vad vi skrek!!! sen tränade vi bara 6 st på träningen :O och sen träffade jag också min Schmidt, naaw gumman.. hahah Josse bästa kommentarerna på träningen!! hahahaha eller hur Josse?! Elin och Carro
 "Tsunami"  hahahahhahahaha.. snart ere NY bara 3 (snart 2 dagar kvar)

Haaaree bäääst (glöm inte att titta in på www.browndiie.bilddagboken.se !!)

<3333

Kommentarer
Postat av: caoline

HAHA men vafan, bussen svängde ju precis å ja ba ramlar och ligger på sätet :O haha och spindeln fyfan! jag har saknat dig :/ älskar dig (H)

2007-10-01 @ 21:35:48
URL: http://caoline.blogg.se
Postat av: Jennie

hahaha jaa jag vet :D <3 älskar dig gumman<3333

2007-10-01 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0