13 oktober kl. 00.44

jahapp.. då vare en vecka till som har gått.. skolan började med idrott.. haha (a) sen tråkiga lektioner bara! lunchen roligast med Julia, Carro, Annelie, Sarah, Frida och jag.. Julia med sin "jälva" argumet för typ hästa o shit hahahha... sen träffade jag lovisa ett tag och tillslut var dagen äntligen sluut!!! haha rolgiast på svenska, inget jobb alls (a) haha satt o snacka med typ alla!! hahaha.. åkte hem till Caoline och vi chillade bara lite framför datan ett tag.. fick typ springa till bussen sen för att hinna till hallen (skulle ju ha match) hahaha sen typ sprang vi från bussen till toan (a) hahaha bytte om, och taggade inför matchen.. spelade asdåligt första halvlek, kom igen i andra och tillsut blev det bara 13-14 till dem.. helt okej match (a) tack alla 93:or :)<333 sen duschade vi och kollade på junior match mellan Tyrolds p-91 0och något lag på S.. haha tror jag det var! (a) sen sa Carro att bussen skulle gå 43 men typ 10 min senare kom bussen.. så jälva kallt! sen ålte vi till godsissvampen och handlade lite.. drog hem till henne och typ kollade på den sista BEck- i guds namn!! helt okej film, men gunvald va lite undertaggad ellervar man ska säga.. sen dog ju hon också :O hahah.. menmen nu ska vi välll sooova eller nåttt.. trötta som fan! juuste Roger (tränare) har typ slutat.. han berättade det efter matchen! Alla blev typ chockade fast det var ändåganska väntat.. så nu har vi ingen tränare :S så vi får väll se hur det går med det!! :( imorgon äre dammatch mot Hammarby tror jag det var!


BYEBYE sooov sööt <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0