14 oktober 07

Lovisa och Jimmy har varit tillsammans i 3 år idag :D GRATTIS MINA NÄRMASTE!! (:


image243

jag vaknade iaf vid halv 10 och gick upp.. käkade frukost hemma hos Tim och Niki.. sen spelade jag o Niki lite "The Sims" sen skjutsade deras pappa Tony hem mig. Tack (: när jag kom hem så chillade jag ett tag.. sen hjälpte jag mamma lite med att fixa vinden, var typ klara när pappa o Frida kom hem från Roserberg eller vad det heter. De kom 2:a i deras grupp, Grattis till steg 3 i Sm då tjejer (;

sen käkade vi lite (Green Hill) och sen blev jag såå illa tvungen att plugga lite, matte och Naturkunskap haha fett tråkigt!! menmen.. sen blev det lite SvenssonSvensson och nu äre inget spec på tv.. ska väll sova snart antar jag.
 
PUSS&KRAM (: <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0