15 oktober 07

fan ingen rolig natt... vaknar kl 3 av att jag gråter världen hemskaste dröm asså!! shiit börjar typ gråta av att tänka på den!! /:

menmen vid typ halv 8 går jag upp o käkar frukost i långsamt tempo menmen.. sen åker jag till skolan o träffar alla igen! (: Sarah var sjuk idag, KRYA PÅ DIG GUMMAN!! saknar dig i skolan. lektionerna var som vanligt, fick sluta lite tidigare på spanska så jag åkte hem. typ fixa lite mat inför träningen.. sen typ chilla jag framför tv:n innan träningen. Åkte ner till träningen med pappi, sen VÄRLDENS roligaste träning. Va på 18 på träningen idag :o kul med träning med Skogås, imorgon ska A-flickorna till Skogås.. (: men jag MISSAR DH. /: FÖRLÅT MADDE O JENNY, gjorde värsta bulan på jenny idag :O föööörlåt.. sen gjorde jag typ illa Madde också.. sorrryy girls!! Schmittan o jag roligast på träningen.. hahaha sen sprang vi en sväng i mörkret.. haahhah bäästa <333


image244

BYEBYE :D<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0