16 oktober 07 (lite senare)

hm, hemma efter en låååång träning med Skogås.. hahahah först fys, sen typ lite mer fys och sedan hallträning.. men det var väll kul (: haha Elin o jag ska på toa.. Elin går in först och jag ba hör någon som bankar (eller nått) haha jag tror typ att det är någon som hamrar.. :P men sen hör jag någon som säger: "HJÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!" hahahahaha går ba: "Elin?! det är någon som ropar på hjälp?!" haha hon kommer ut från toan och vi börjar typ leta efter personen, vi går in i det andra omklädningsrummet och det är från den andra toaletten.. hahhaha vi öpnar dörren och där står Emelie, som råkat låsa in sig.., hahahhahahha faaan va vi garva!!! OMG hahaha.. förlåt men det var hur kul som helst fett roliiigt! (a) sen åkte jag o papi hem och jag var tvungnen att plugga lite men sen typ somnade jag helt slut.. (:
bäästa som har hänt mig, HK- Tyrold (: <3333







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0