19 oktober 07

haha vikken dag asså...
 vaknar ganska tidigt och går upp.. käkar med typ hela familjen för en gångs skull haha kollar på tv: det typ snöööade i skarpnäck :O har idrott på morgonen så kläär på mig o drar mig ner mot bussen, det ösregnar när jag är på väg ner.. när jag sedan åker bussen står det en älg vid vägkanten o typ gör så att bussen blir sen :O hahaha sen träffar jag SARAH :D shiit va längesen.. o nu åker du till USA din lycko.. :/ kommer sakna dig gumman.. spelade badminton på idrotten har fan aldrig varit bra på det men idag, fan jag var kung fleeera gånger :D:D hahaha sen tråkkiga lektioner..
  käkade med Sarah, Caroline, Josefin, Jennifer, Frida o Maria efter skolan slutade vid 12 så.. (: sen sa vi hejdå till Sarah.. :/ åkte hem o sedan gjorde jag lite svenska haha tråååkig men måste göras.. mamma skjutsade mig till träningen haha, fett nice träning asså.. Jenny o jag skjuter varandra med Elins kryckor hahahaha..
se bilddagboken.. tränar med Perre (GUD) hahaha sen går Ida o jag ut o springer haha duktiga.. sen byter jag om o tittar på killarnas match.. hahahahah roliiigast med er tjejer :D de vinner tillslut med 27-14 tror jag det var. Står o snackar med lite människor sen för jag skjuts av Idas mamma o pappa hem.. taaaack (: haha ida du e bara föööör bääst <33333

typ gårdagens outfit eller nått.. haha -------->

BYEBYE<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0