20 & 21 oktober 07

jaha så var det söndag igen då!!

men jag ska inte klaga otroligt rolig helg faktiskt och bara 1 vecka kvar till höstloooov :D.. fett nice!! igår vaknade jag vid typ halv 12 :O samling för match vid halv 1 haha käkade lite, bytte om och sen körde pappa o jag till simhallen för att möta det andra.. jag, caoline, Jenny och Elin åkte i samma bil till Jordbro där matchen var. Pappa fick cotcha eftersom "gud" inte skulle vara med..
Tack paps :D<3 vi spelade lika mot de som ligger tvåa :D fett bra tjejer lite surt att de gör mål de sista som händer, men det är sånt som vi inte kunde rå för!!  /: sen åkte jag o Madde in mot stan, jag skulle vidare till Österskär o Madde skulle träffa en kompis. :) Lovisa och jag bestämde att jag skulle åka till Åkersberga så skulle vi hura fulm dära.. guuud va glad jag blev av att se dig gumman!! hur längesen som helst vi träffades! /: gick till Ica för att hyra film, men ingen av oss hade nått legg med oss så hennes pappa fick komma o hyra för oss.. hah tack Thompa :) sen åkte vi hem till henne klocka var då typ vid 6 så vi kollade på "Big mommas house" och sen käkade.. kollade sen på "Vägen till lycka" med Will Smith och hans son.. grymt bra asså!!




nu har jag kommit hem till älta igen, :) när jag skulle gå över övergånsstället vid min hållplats så var det min SABINA som stannade (eller hennes mamma) men hon satt i bilen, fan jag tänkte just på henne.. att det var såå längesen vi träffades och så kommer hon!! miss yooooou baby :( <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0