22 oktober 07

hahaha måndag idag, vilket betyder sovmorgon.. :) kom till skolan hade matte, fick 8 av 10 på läxförhöret :D jaaaa sen lunch, och bara historia sen skulle vi sluta (ingen spanska alltså) sen gick jag till forum för att vänta på min far för att jag skulle följa med och skriva på att vi ska köpa en ny bil :) den var jääättefin fakstiskt :D sen åkte jag till tyresö o fixade lite saker, haahha sen ner till träningen, Madde höll typ inte på att känna igen mig :S haha jag hade mina glasögon på mig ;) fan va jag hatar att ha dem menmen.. sen kommer ROGER ner till träningen, ingen anning om vad han gjorde där men han var där iaf.. :S sen kom typ alla, Jenny roliiiiigast i omklädningsrummet :D:D remember ? hahahah :D:D när Anna kommer in o ställer en viss fråga hahaha... sen träning, helt okej :) helt slut efteråt men roliigt iaf, hem o plugga sen sooova hahahaha..




hon betydeer mycket för  mig ! <33

Haaa  de bäääst <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0