Bara 1 dag kvar!!

shit när jag vakna i morse så var jag hur pigg som helst.. asså det va fan bara 1 enda dag kvar :O :O

skolan va som vanligt, kändes som om jag tog med mig hela skåpet hem vafan!! haha.. sluta ju så tidigt så jag fixade lite med mitt och Josefins arbete.. haha sen sa jag hej då till typ alla.. haha sen drog vi till Forum för att Maria och några av deras kompisar var där.. satt där ett tag med dem.. sen åkte jag in till stan och träffa Caoline. <3 vi gick till ett jättemysigt cafe :D där satte vi oss ner, och precis när vi hade satt oss ner så spelade de
våra låt "Because of you" med Ne-Yo sen gick vi typ runt i stan och kollade lite.. hahhaa roliiigaste!!! sen skulle jag åka hem o hämta mina träningssaker o käka o lite sånt.. sen vare träning som gick typ helt åt helvete hahaha!!

å nu sitter jag hära.. bara typ 10 timmar kvar!! ska upp om typ 5 timmar menmen.. jag kommer att sakna allllaaaaa otroligt mkt <33333



Haaa de bäääst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0